به مناسبت هفته درختکاری :

چند اصله نهال در آموزش و پرورش دشتستان کاشته شد

دشتستان،بوشهر(پانا) - به مناسبت هفته درختکاری مدیر آموزش و پرورش دشتستان به همراه معاونین خود و پرسنل مجموعه اداری به کاشت تعدادی نهال پرداختند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
چند اصله نهال در آموزش و پرورش دشتستان کاشته شد

سیدحسن لواسانی فرد به همراه معاونین و تعدادی از پرسنل مجموعه اداری به مناسبت هفته درختکاری در محوطه حیاط مدیریت آموزش و پرورش دشتستان دو اصله نهال را کاشتند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان همچنین با حضور در درمانگاه فرهنگیان دشتستان، ضمن تشکر و قدردانی از پزشکان، پرستاران، بهیاران و تمامی اعضای کادر درمان این درمانگاه، از زحمات و تلاش های این روزهای تمامی پزشکان، پرستاران و کل جامعه بهداشت و درمان کشور بخاطر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و آنان را سربازان حافظ سلامت مردم خواند.

لواسانی فرد اظهار کرد: امیدواریم که با رعایت نکات بهداشتی توسط عموم مردم و اقدامات پیشگیرانه و درمانی مجموعه عوامل سلامت و درمان کشور هر چه سریعتر این ویروس ریشه کن شود و مردم سال جدید و عید را به خوبی و شادی و سلامتی کامل آغاز کنند.

او همچنین به مناسبت روز ملی درختکاری و به پاس زحمات ارزشمند جامعه پزشکی، پرستاران و کادر سلامت و درمان کشور یک نهال در محوطه حیاط درمانگاه فرهنگیان شهرستان دشتستان کاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار