رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: مردم به مسئولان کشور و رسانه ملی اعتماد داشته باشند

ورامین (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم ما باید با اعتماد به رسانه ملی ومسئولان کشور این امتحان بزرگ را پشت سر بگذارند و دست رد به این جغد های شوم رسانه‌های بیگانه بزنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: مردم به مسئولان کشور و رسانه ملی اعتماد داشته باشند

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت جوادالائمه علیه السلام که به صورت مجازی شب گذشته با مردم استان تهران سخن می گفت بیان کرد: امام جواد(ع) امامی بود که در ۸ سالگی به امامت رسید و در سن جوانی هم به شهادت رسید ، از جوان‌ترین امامان شیعه است.

او ادامه داد: ما در شرایطی میلاد حضرت جواد علیه السلام را برگزار می‌کنیم که جامعه ما دچار یک ویروس منحوس شده و در حقیقت سراسر ایران اسلامی را به نوعی درگیر خودش کرده است و در این خصوص لازم می‌دانم که چند نکته را بیان کنم ، اولاً از کادر بیمارستان ها و پزشکان و پرستاران زحمتکش بیمارستان‌ها صمیمانه تشکر می کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دوماً مردم ما باید با ایمان به خدا و توکل به معصومین علیهم‌السلام با روحیه ای قوی با مشکلات و بیماری ها مواجه شوند ، باید با ایجاد فضای معنوی خانه‌ها خودمان و جامعه را بیمه کنیم.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: توصیه مقام معظم رهبری به دعای هفتم صحیفه سجادیه و علما و بزرگان دیگر به زیارت عاشورا ، حدیث کسا و قرائت سوره حمد هم توصیه فرمودند ؛ همه اینها در جای خودش بسیار موثر و خوب است ، توجه به معنویات بسیار مهم است ، گرچه متاسفانه برخی از عناصر و افراد در شبکه‌های فضای مجازی خواندن دعا و توسل را به تمسخر می گیرند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین اظهار کرد: جالب است بدانید که سردمداران امریکا و اسرائیل در موقع گرفتاری در کارها دست به دعا می شوند و به نوعی به معنویت توجه می‌کنند و به کلیسا و معبد خود می روند ؛ بهترین سرمایه در این مسئله توسل و توجه به خدا و اهل بیت(ع) می باشد.

اوبیان کرد: سوما اینکه مردم ما باید توصیه های بهداشتی را کاملاً رعایت کنند و جدی بگیرند ، همه تسهیلات فراهم شده برای اینکه مردم بهداشت را رعایت کنند در این ایام که بالاخره این بیماری شایع و رایج هست ، مردم به غیر از کارهای ضروری از خانه خارج نشوند ، بهداشت محیط را جدی بگیرند.

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: چهارما اینکه ما به فضای رسانه‌ای بیگانه نباید توجه کنیم ، امروز بیش از ۸۰ کشور جهان گرفتار کرونا است ، منشأ اصلی کرونا کشور چین است ولی می‌بینید که بعضی از این شبکه‌های ماهواره‌ای و ایرانیان مزدور ، خود فروخته و دنیا پرست دارند آنقدر به ملت و کشور خود خیانت می کنند و تلاش خود را به کار می‌برند که این بیماری ابتدا در ایران بوده است و در حق ملت ایران جفا می‌کنند.

او گفت: مردم ما باید با اعتماد به رسانه ملی و با اعتماد به مسئولان کشور این امتحان بزرگ را پشت سر بگذارند و دست رد به این جغد های شوم رسانه‌های بیگانه بزنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: پنجما اینکه امروز سراسر ایران اسلامی گرفتار این ویروس شده و شهر ما هم از این وضعیت مستثنا نیست و لازم می دانم برای عزیزانی که هم اکنون در بیمارستان های شهر خصوصاً بیمارستان شهید مفتح بستری هستند و شاید پیام من و سخن من را می‌شنود اولا عرض سلام و ارادتی بکنم و دوما از خداوند برای این عزیزان شفای کامل مرحمت بکنیم و انشالله با صحت و سلامتی در کنار خانواده‌ها خودشان آنها را زیارت کنیم.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: توجه به امام زمان(عج) فراموش نشود ، امروز دنیا برافراشته از بیماری های روحی و جسمی قرار گرفته است ؛ آن چیزی که می تواند بشریت را نجات بدهد ، مسئله مهدویت ظهور امام زمان(عج) است و انشاالله دعا کنیم که ظهور حضرت نزدیک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار