حضور فیلم هنرمند ابرکوهی در سه جشنواره بین المللی

ابرکوه (پانا) - فیلم «سِتین» ساخته هنرمند ابرکوهی در اولین حضور و اکران بین‌المللی خود به طور هم‌زمان در سه جشنواره بیپآپ نیویورک، هفته فیلم هالیوود و میرآداس اروگوئه حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور فیلم هنرمند ابرکوهی در سه جشنواره بین المللی

فیلم کوتاه «سِتین» ساخته «اصغر عباسی» یکی از هنرمندان شهرستان ابرکوه که اولین فیلم داستانی بین‌المللی این فیلم‌ساز پس از ساخت بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند داخلی است.
عباسی گفت: قصد ساخت سه‌گانه‌ای با مضامین عشق، شور جوانی و اعتیاد جهت حضور در جشنواره‌های جهانی را داشتم که «سِتین» اولین فیلم از این سه گانه است.

این فیلم‌ساز جوان ابرکوهی ادامه داد: نوشتن فیلم‌نامه ستین با همکاری راحله شادمهری حدود دو ماه به طول انجامید و در ادامه نیز مراحل پیش‌تولید و فراهم کردن مقدمات ساخت، فیلم‌برداری، تدوین، موسیقی، اصلاح رنگ، جلوه‌های ویژه و زیرنویس، در مدت‌زمان بیش از پنج ماه به سرانجام رسید.
اصغر عباسی کسب جایزه اول جشنواره عمار برای فیلم «رویای نیمه‌شب»، جایزه اول جشنواره سرزمین نور برای فیلم «هفت‌سین مقدس» و جایزه اول جشنواره سکانس بیداری برای فیلم «رویای صادقه» را در کارنامه هنری خود دارد و توانست با «پله‌های یک منبر» به عنوان پر مخاطب‌ترین فیلم در جشنواره رضوی حضور یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار