استاندار مازندران در سفرهای شهرستانی: با کار منسجم و همکاری مردم بر کرونا غلبه می‌کنیم

ساری (پانا) - استاندار مازندران با بیان این که درد مشترکی در کشور داریم، علاج آن را تقویت کار منسجم و پرهیز از کار جزیره‌ای برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران در سفرهای شهرستانی: با کار منسجم و همکاری مردم بر کرونا غلبه می‌کنیم

احمد حسین‌زادگان از عصر دیروز به شهرستان‌های قائم شهر، بابل، بابلسر و فریدونکنار سفر کرد و با حضور در ستادهای شهرستانی با همراهی فرمانداران و مدیران مسئول، به بررسی اقدامات، برنامه ها، مسایل و مشکلات این ستادها در مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت.

او صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود در جلسات شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس و کلاردشت شرکت و تصمیمات لازم برای سرعت بخشی به روند کنترل و مقابله با این بیماری را اتخاذ کرد.

حسین زادگان در حاشیه این جلسات به خبرنگاران گفت: «محدودیت هایی که ما برای مردم و مسافران ایجاد می‌کنیم گرچه مانند داروئی تلخ است؛ اما برای سلامت خود آن‌ها ضروری است و نتایج این تصمیمات را می‌توان در عمل شاهد بود.»

او با اشاره به این که گیت‌های تب‌سنجی در ورودی‌های استان تاثیر مثبت و رضایت بخشی داشت، تأکید کرد که از ظرفیت دورکاری برای کاهش نیروها در ادارات و ارگان‌ها استفاده شود.

استاندار با اشاره به این که به‌دلیل ایجاد موج عمومی در تهیه ماسک میزان تقاضا افزایش داشت و همین مسیله دلیل کمبود ماسک در استان است، ادامه داد: ‌«اولویت در توزیع ماسک با نیرو هایی است که در خط اول ابتلا به بیماری هستند. مانند پزشکان و پرستاران و افراد دارای بیماری های زمینه ای و حساس. برای حل این مشکل تلاش ها و پیگیری های مستمر ادامه دارد.»

حسین‌زادگان با اشاره به این‌که با افزایش تولید داخلی سعی داریم تا مشکلات تامین ماسک را کم کنیم، عنوان کرد: «به معاونت هماهنگی امور اقتصادی دستور دادیم تا مشکلات واحدهای تولید کننده اقلام بهداشتی و ... را بررسی و رفع نماید.»

او با بیان این که درد مشترکی در کشور داریم که علاج آن تقویت کار منسجم و پرهیز از کار جزیره‌ای است، گفت که با ورود وزارت کشور شاهد عملکردی منضبط تر به‌ویژه در حوزه تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده خواهیم بود.

استاندار روند مقابله با این بیماری را در استان نسبتا خوب توصیف کرده و اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی مردم که تاکنون همکاری خوبی داشته اند و با اصلاح رفتار خود سعی در کنترل بیماری دارند ان شاء الله در این مسیر موفق خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار