زورگیری مسافرکش‌نما در شرق تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو زورگیر در منطقه تهران پارس و خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت سارقان برای تهیه مواد مخدر از شهروندان زورگیری می کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
زورگیری مسافرکش‌نما در شرق تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در این باره اظهار کرد: بیستم تیرماه سال جاری پرونده‌ای درباره زورگیری به دادخواهی خانمی از طریق کلانتری تهرانپارس به پایگاه چهارم آگاهی ارجاع شد.

وی درباره اظهارات شاکی پرونده گفت: شاکی اظهار کرد که ساعت ۰۵:۳۰ نوزدهم تیرماه سال جاری از تهرانپارس به مقصد میدان رسالت سوار یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ نوک مدادی شده و در مسیر به راننده و فرد دیگری که در عقب خودرو نشسته بودند مشکوک شده است، بر همین اساس در محدوده چهار راه سراج از راننده درخواست کرده که پیاده شود؛ اما گفته که هنوز به مقصد نرسیده‌اند و درب های خودرو را قفل کرده است. در همین حین سرنشین دیگر خودرو سلاح سردی را بر پهلوی وی گذاشته و او را به محل خلوتی می‌برند. در این محل سارقان اموالی از قبیل تلفن همراه، وجه نقد، کارت‌های بانکی وی و ... را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اکیپی از کارآگاهان به بررسی میدانی محل وقوع جرم پرداختند و توانستند تصویری از سارقان به دست بیاورند. در پایش تصاویر به دست آمده مشخص شد یکی از آن‌ها فردی به نام حسن و ۳۱ ساله است. وی فردی سابقه دار بود و پیش از این نیز به جرم خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده بود.
وی در ادامه با بیان اینکه شاکی یکی از متهمان را در تصاویر به دست آمده شناسایی کرد گفت: در اقدام بعدی کارآگاهان محل سکونت حسن را در افسریه شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی بیست و هشتم مرداد زمانی که متهم با یک دستگاه خودرو پاترول در حال ورود به منزلش بود دستگیر کرده و به پایگاه چهارم انتقال دادند.
به گفته سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری متهم ضمن قبول جرم ارتکابی اظهار کرده است که برای خرید مواد مخدر نیاز به پول داشته بنابراین با همدستی یکی از دوستانش به نام مصطفی که ۲۹ ساله تصمیم گرفته مرتکب سرقت شود. او تلفن همراه شاکی را به ازای مقداری مواد به فردی که از او موادمخدر می‌خریده تحویل داده است.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم در خصوص خودروی سرقتی به کارآگاهان گفته است که آن را از شهرستان پردیس سرقت کرده است. همچنین کارآگاهان در دو عملیات مستقل دیگر خرده فروش مواد مخدر و هم دستش را دستگیر و با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار