افزایش ساعات آموزشی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بررسی شد

تهران (پانا) - صبح امروز جلسه مشترک قائم معاونت سیما با معاونان آموزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران شبکه‌های ۴ و شبکه آموزش و شبکه قرآن سیمای جمهوری اسلامی ایران درخصوص افزایش ساعات آموزشی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ساعات آموزشی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش، صبح امروز جلسه هماهنگی افزایش ساعات پخش دروس مقاطع مختلف تحصیلی که درراستای مذاکرات مقام عالی وزارت و رئیس سازمان صدا و سیما درخصوص آموزش درسی و مدرسه تلویزیونی برگزار شده بود در دفتر قائم مقام معاونت سیما تشکیل شد.

کرمی قائم مقام معاونت سیما از بسیج همگانی در راستای آموزش مجازی از طریق ظرفیت‌های شبکه های آموزش، شبکه ۴ و شبکه قرآن و همکاری مضاعف با وزارت آموزش وپرورش خبر داد.

در هفته جاری طی نامه ای از سوی وزیر آموزش وپرورش، کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر و حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی به عنوان رابطان ومجریان پخش برنامه‌های آموزش مکمل برای دانش‌آموزان از طریق رسانه ملی معرفی شدند.

کمرئی معاون آموزش متوسطه وزیر ضمن بیان آثار اجتماعی آموزش‌ها دراین شرایط خاص برای خانواده‌ها و جامعه آماری از دروس مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و رشته‌‌های مرتبط بااین مقطع ارائه کرد و از ظرفیت‌های خوب دبیران در مقاطع مختلف تحصیلی در استان‌های کشور به منظور همکاری در این پروژه همگانی خبر داد.

احمدی مدیر شبکه آموزش سیما هم از همکاری خوب معاونت‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش در اجرای برنامه های زنده در هفته جاری خبر داد و بر استمرار این همکاری تاپایان سال تحصیلی تاکید کرد.

کرمی قائم مقام معاونت سیما در پایان پس از بیان نقطه نظرات مدیریتی و کارشناسی مدیران آموزش وپرورش و رسانه ملی، نتایج تصمیم گیری‌های به عمل آمده و تدوین برنامه اجرایی را در پایان روز چهارشنبه به اطلاع وزارت آموزش و پرورش و شبکه‌های مرتبط با موضوع خواهند رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار