سامانه جامع محتواهای الکترونیکی مدارس مازندران راه‌اندازی شد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از راه‌اندازی سامانه جامع محتواهای الکترونیکی مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سامانه جامع محتواهای الکترونیکی مدارس مازندران راه‌اندازی شد

علیرضا سعدی پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن دانش‌آموزان، برای آنکه دانش‌آموزان عزیز از درس و تحصیل عقب نمانند تصمیم بر این شد که از فرصت فضای مجازی استفاده شود.

او با بیان اینکه تأکیدات وزیر محترم آموزش و پرورش نیز بر این موضوع است که از فضای مجازی به نحو شایسته‌ای در این شرایط بهره‌گیری شود، تصریح کرد: با توجه به قوانین موجود کشور در زمینه منع فعالیت در پیام‌رسان های خارجی، تصمیم گرفتیم سامانه‌ای در استان مازندران طراحی و راه‌اندازی کنیم تا محتواهای آموزشی در آن برای همگان قابل دسترس باشد.

این مسئول به شرایط دسترسی و امکانات موجود در این سامانه اشاره کرده و گفت: این سامانه قابلیت بارگذاری فایل‌های تصویری، صوتی، و مکتوب از تولید محتواهای آموزشی را داشته و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به این سامانه در تمامی مقاطع تحصیلی از دروس بارگذاری شده استفاده کنند.

سعدی پور با اشاره به فراخوان "آموزش در خانه" که توسط اداره‌کل آموزش و پرورش منتشر شد، خاطرنشان کرد: طی این فراخوان از تمامی معلمان درخواست شد محتواهای آموزشی تولید شده خود را برای ما ارسال دارند که تا این لحظه محتواهای بسیاری دریافت کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: محتواهای آموزشی در دو بخش ابتدایی و متوسطه با نظارت گروه‌های آموزشی بررسی شده و محتواهایی که توسط گروه‌های آموزشی تأیید شده باشد در این سامانه قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار