ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - معابر و اماکن عمومی شهرقدس توسط سرخپوشان خستگی‌ناپذیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس ضدعفونی می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرقدس

عملیات ضربتی ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد عمومی، پیرامون کنترل و پیشگیری شیوع احتمالی کروناویروس توسط نیروهای خستگی‌ناپذیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس ادامه دارد.

محسن همایونی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس پیرامون این عملیات تصریح کرد : طرح گنده‌زدایی استریل و ضدعفونی معابر اصلی و فرعی شهرقدس در مقابله با شیوع کروناویروس، با دستور شهردار و مشارکت تمامی نیروهای خدوم و پرتلاش و خستگی‌ناپذیر سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در اولویت کاری قرار گرفته است.

اودر ادامه اظهار کرد : نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همانند عرصه‌های امداد و نجات و اطفای حریق ؛ در عرصه خدمت‌رسانی در زمینه مقابله با شیوع و انتقال کروناویروس آماده و در تلاش هستند تا خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس، اذعان کرد: به منظور اطمینان خاطر شهروندان، این سازمان با بسیج تمامی امکانات و نیروها، اقدامات پیشگیرانه خود را در خصوص ضدعفونی خیابان‌های شهر به ویژه معابر حساس و پرتردد، مراکز عمومی و تجمع شهروندان، مبلمان و تأسیسات شهری را با مواد بی‌خطر و مورد تأیید کارشناسان بهداشت در سطح وسیع برای عدم شیوع و ابتلا شهروندان به کروناویروس تا ریشه‌کن شدن کامل آن اجرایی می‌کند .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار