12 عنوان در دستور کار ملی شورای آموزش‌وپرورش استان

تهران (پانا) - سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، 12 عنوان دستور کار ملی شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها را  ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
12 عنوان در دستور کار ملی شورای آموزش‌وپرورش استان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بخشنامه‌ای با موضوع " 12 عنوان دستور کار ملی شورای آموزش‌وپرورش استان" را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: با توجه به اهمیت مشارکت در نظام تعلیم و تربیت و ضرورت جلب و جذب مشارکت محلی و منطقه‌ای در ارتقای آموزش‌وپرورش و سیاست‌های این وزارتخانه در بهره‌گیری از ظرفیت قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش و طرح مسائل اساسی و بنیادین آموزش‌وپرورش در این شوراها، 12 عنوان دستور کار ملی جهت طرح به‌عنوان دستور کار جلسات شورای آموزش‌وپرورش استان، شهرستان و مناطق تابعه در سال 1399 ، بر طبق جدول زیر اعلام شد.

مدیران استان موظف‌اند ضمن ابلاغ و اجرای مواد بخشنامه بر طبق جدول زمانی زیر، وضعیت فعلی آموزش‌وپرورش استان خود را در مورد هر یک از موضوعات مشخص کرده و برنامه و چشم‌انداز یک‌ساله آن نسبت به وضع فعلی را پیش‌بینی کنند و گزارشی از میزان پیشرفت یا عدم پیشرفت مصوبات را به سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار