اخاذی زن رمال از دختران جوان با تهدید طلسم همیشگی

تهران (پانا) - معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زن رمال در جنوب شرق پایتخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اخاذی زن رمال از دختران جوان با تهدید طلسم همیشگی

به‌گزارش ایسنا، سرهنگ‌ ناصری‌نژاد در این‌باره گفت:‌ چندی قبل ماموران قرارگاه جلب محکومان متواری، از فراری بودن یک زن که از طریق رمالی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان کرده بود، با خبر شده و با توجه به صدور حکم محکومیت برای این زن و متواری بودن وی، اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری متهم را آغاز کردند.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه ماموران در جریان تحقیقات خود محل اختفای این زن رمال و فالگیر را شناسایی کردند، تصریح کرد:‌ در تحقیقات ماموران مشخص شد که این زن همچنان اقدام به رمالی و فالگیری کرده و پس از مراجعه‌ سوژه‌هایش که عمدتا دختران و زنان جوان بود و دریافت مبالغ گزاف از آنها، این افراد را تهدید نیز کرده که اگر دوباره به آنان پول ندهد، زندگیشان را طلسم خواهد کرد.

او افزود:‌ در تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این زن در مجموع بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از مراجعه‌کنندگانش اخاذی و به یکی از شهرهای شمالی کشور فرار کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری متهم گفت:‌ ماموران در جریان تحقیقات با خبر شدند که این زن برای مدتی به تهران بازگشته است که بلافاصله برای دستگیری‌اش وارد عمل شده و او را در مخفیگاهش در جنوب‌شرق تهران دستگیر کردند.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: هشت نفر از شکات پرونده نیز شناسایی شده و این فرد با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار