رئیس جمهوری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رییس جمهوری در پیامی درگذشت مادر گرامی شهیدان والامقام حسین و داود فهمیده را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۷۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهوری درگذشت مادر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام نوشت: این مادر فداکار که همواره شکرگزار تقدیم فرزندان خود به انقلاب و اسلام بود و امام خمینی(ره) فرزند شجاع او را «رهبر ما» دانست، بی‌تردید الگوی ماندگار همه مادران ایران زمین بوده و همچون تصویری درخشان در صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

رییس جمهوری افزود: درگذشت ام الشهداء مرحومه حاجیه خانم کریمی، مادر شهیدان والامقام حسین و داود فهمیده، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

روحانی در پیام خود آورده است: این مادر فداکار که همواره شکرگزار تقدیم فرزندان خود به انقلاب و اسلام بود و امام خمینی(ره) فرزند شجاع او را «رهبر ما» دانست، بی‌تردید الگوی ماندگار همه مادران ایران زمین بوده و همچون تصویری درخشان در صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

رییس جمهوری در پیام خود تصریح کرد: اینجانب این ضایعه را به عموم مردم ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان البرز و خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار