رحیمی: علاقمندی به فعالیت های بدنی راهی برای جذب دانش آموزان در امر پرورشی است

تهران (پانا) - حسین رحیمی، مسئول واحد تربیت بدنی منطقه7، پس از طی تجربیات زیاد به عنوان، مربی پرورشی، مربی پیشتازان، معلم تربیت بدنی، و مدیر کانون فرهنگی تربیتی،" تربیت" مشغول به فعالیت است و فعالیت های تربیتی را وظیفه همه معلمان و مربیان می داند. وی رویکرد پرورشی را در راس کلیه فعالیت های ورزشی و ... برشمرده و ایشان حتی جهت الگو مناسب بودن برای رهروان در اردوها پیش نماز هم بوده است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رحیمی: علاقمندی به فعالیت های بدنی راهی برای جذب دانش آموزان در امر پرورشی است

رحیمی، علاقمندی دانش آموزان به حوزه فعالیت های بدنی و جسمانی را راه موثر جذب آنان به امور تربیتی و تربیت بدنی، که زیر مجموعه معاونت پرورشی است، دانست.

وی ورود به این حوزه را به دلیل جذابیت های رشته پرورشی که با انسان و یادگیری مهارت ها سرو کار دارد، می داند.

وی با اشاره به تجربه خودش از شرکت در اردو دانش آموزی رامسر دوره دبیرستان، تقویت مهارت فن بیان و مشارکت در گفتگو ها ی خود را برگرفته از آن ایام برشمرد و گفت: وظیفه مربیان پرورشی ایجاد خاطرات خوب و تربیتی، برای دانش آموزان است و اردوها بهترین فرصت را برای کسب مهارت ها ایجاد می کنند.

از خاطرات شایان ذکر اردویی وی می توان به ارتقای قابلیت درک احساس برد و باخت، در دانش آموزان اشاره کرد. رحیمی گفت: که بچه ها حتی پس از باخت در مسایقات طناب کشی و فوتبال و ... مسئله باخت را پذیرفته و با بستن دایره دست در دست هم سرود ما "باختیم و ما باختیم" سرداده و به اندازه برنده ها دست به شادمانی می زدنند. در پایان برای همه مربیان این عرصه آرزو کرد، همگی الگو های مناسب و مفید برای فرزندان این آب و خاک باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار