شیخی: استفاده بهینه از فضای مجازی برای تربیت دانش آموزان، امری ضروری است

تهران (پانا) -وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8، استفاده بهینه از فضای مجازی در امر تربیت را امری ضروری دانست. وی همچنین برنامه های منطقه را برای ساماندهی فعالیت های پرورشی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شیخی: استفاده بهینه از فضای مجازی برای تربیت دانش آموزان، امری ضروری است

وحید شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8، در گفتگو با پانا از اهمیت مدرسه بعنوان تأثیر گذار ترین نهاد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نام برد و گفت: برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب و دستیابی به این رسالت عظیم، باید پرورش همه جانبه دانش آموزان در همه اوقات به نحو مطلوب صورت پذیرد.

شیخی استفاده بهینه از فضای مجازی برای امر تربیت و ساماندهی فعالیت های پرورشی، فرهنگی و قرآنی دانش آموزان منطقه 8 را امری ضروری تلقی نمود.

وی با اشاره به این که در این ایام نباید از مسائل تربیتی و پرورشی دانش آموزان غافل شویم، افزود: استفاده همکاران تربیتی از ظرفیت موجود در کانال معاونین پرورشی منطقه 8 در شبکه ایرانی ایتا الزامی است.

وی افزود: بر اساس نظر شورای پرورشی منطقه، مقرر شد با توجه به شناخت وضعیت موجود، بانک اطلاعاتی از فعالیت های پرورشی و تربیتی غیر حضوری توسط کارشناس مسئولان این واحد تنظیم شود و به صورت مستمر و روزانه در اختیار همکاران قرار گیرد؛ تا آنان از طریق شبکه های اجتماعی مدارس، با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی، بهره مند شوند. ان شاءالله با بازگشایی مدارس عملکرد خوبی را از دانش آموزان با توجه به تعالیم آموخته شده در این ایام و برگزاری جشنواره بارش در سطح منطقه مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار