برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

تهران (پانا) - تهیه کننده گروه موسیقی بانوان «پارلا» از برگزاری کنسرت این گروه به همراه حرکات آیینی و سنتی آذربایجان (ویژه بانوان) در ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

«غلامرضا میرزازاده»، تهیه کننده و مدیر برنامه گروه «پارلای تبریز» درباره کنسرت موسیقی این گروه آذربایجانی که ویژه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: گروه موسیقی آذربایجانی «پارلا» که پیش از این اردیبهشت سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران کنسرت پرشوری برگزار کرده بودند، این بار به خوانندگی ماریا یزدانی در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهند رفت.

وی ادامه داد: این چهارمین کنسرت گروه «پارلا» در تهران خواهد بود و به همت موسسه ندای ایماژ تبریز برگزار می‌شود. ناگفته نماند که فاطمه محمدی و ساناز جهانبخش نیز طراح و کارگردان این کنسرت هستند.

میرزازاده درباره ماریا یزدانی، خواننده و سرپرست گروه «پارلا» عنوان کرد: شروع فعالیت موسیقایی «ماریا یزدانی» از سال ۱۳۷۶ در گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز تبریز بوده است. آواز، سلفژ و صداسازی را زیر نظر اساتیدی همچون «اسفندیار قره باغی»، «خسرو نژادآریا»، «مسعود امیرسپهر» و «رضا رنج آزمای» فرا گرفته است. از فعالیت‌های این هنرمند می‌توان به همکاری با گروه‌های موسیقی «باریش»، «آوای شهریار»، «ایماژ» و «سس» بعنوان گروه کُر و بک وکال اشاره کرد.

وی ادامه داد: همکاری در تولید و اجرای ده‌ها موسیقی نمایش، فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی و آلبوم‌های موسیقی و حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی، اجرای موسیقی در هفته‌های فرهنگی ایران در کشورهای ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان نیز از جمله ثبت شده‌ها در پرونده هنری «ماریا یزدانی» است.

مدیر عامل موسسه ندای ایماژ تبریز افزود: گروه حرکات فاطمه محمدی اولین گروهی است که با اسم گروه «پارلا» از تبریز در تالار وحدت تهران برروی صحنه رفته و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. او آرزو دارد که در شهر اولین‌ها (تبریز) به همراه پارلا روی صحنه رفته و برای همشهریانش به اجرای برنامه بپردازد.

سئودا مارالباشی (پیانو)، لیلا برزگر (ناغارا)، سمیرا مرکب سازی(قارمان)، سیما گنجه‌ای (سازهای کوبه ای)، ایپک تبریزی (تار)، چیچک تبریزی (کمانچه) پانیذ ستاری(قانون)و آیلین میرزازاده (پرکاشن و بک وکال) در این کنسرت به هنرنمایی می‌پردازند. این در حالی است که مریم نریمانی، ندا زرافشان، چیچک عمرانی فر، لیندا مهین، فاطمه شالی، فریبا سهرابی، ساناز صابری، آیدا امیرعصامی و الناز شمس زاده دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است که علاقمندان می توانند، بلیت های این کنسرت را از طریق سایت iranconcert.com و گیشه فرهنگسرای نیاوران خریداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار