مشکل جدید برای تیم ملی فوتبال ایران؛ هنک‌کنگ به ایران نمی‌آید

تهران (پانا) – در فاصله کوتاه باقی مانده تا ادامه دیدار تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی، به نظر می‌رسد شرایط سفر هنگ کنگ به ایران فراهم نباشد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مشکل جدید برای تیم ملی فوتبال ایران؛ هنک‌کنگ به ایران نمی‌آید

براساس برنامه اعلام شده فیفا، تیم ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ باید 7 فروردین در مرحله اول انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند اما به نظر می‌رسد برگزاری این بازی در ابهام بزرگی قرار گرفته است.

شیوع کرونا ویروس در قاره آسیا تمام برنامه‌های قاره کهن را تحت تاثیر قرار داده است و همین موضوع باعث شده تا پس از لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال قاره کهن شنبه هفته آینده جلسه ویژه‌ای را درباره برگزاری دیدارهای دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 برگزار خواهد کرد.

اما در حالی که تیم ملی فوتبال ایران باید روزهای 7 و 12 فروردین در تهران و کامبوج به مصاف تیم‌های ملی هنگ کنگ و ایران برود، فدراسیون فوتبال هنگ کنگ اعلام کرده است شرایط سفر به ایران برای این کشور فراهم نیست و نمی‌تواند برای دیدار با ایران راهی تهران شود؛ شرایطی که با توجه به بحران شیوع کرونا در قاره آسیا، ممکن است روی تصمیم فیفا برای لغو بازی تیم ملی ایران تاثیر بگذارد و برنامه نوروزی تیم ملی دچار تغییر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار