فرماندار شهرستان قرچک: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب سهمیه پایان سال قرچک است

قرچک (پانا) - جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک به ریاست رماندار و با حضور دادستان عمومی و انقلاب و دیگر مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان قرچک: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب سهمیه پایان سال قرچک است

بهمن خطیبی فرماندر قرچک در این جلسه اظهار کرد: روند تولید ماسک استاندارد در شهرستان با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان و دستگاههای مربوطه در حال تولید است.

او دذ ادامه با بیان اینکه ادامه عملیات ضدعفونی امکان عمومی باقی مانده در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری دستگاه‌های مربوطه صورت خواهد گرفت گفت: کمیته کنترل و نظارت بر فعالیت برخی صنوف از جمله صنف آرایشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها و نانوایی‌ها و … در قرچک تشکیل شده است.

فرماندار قرچک با تاکید بر پیش رو بودن سال جدیدافزود: اتاق اصناف و اداره صمت در خصوص توزیع میوه شب عید و سایر کالاهای اساسی و همچنین نظارت بر فعالیت مباشرین اهتمام جدی داشته باشند و مشکلی در توزیع اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر و قند وجود ندارد.

او در خصوص توزیع میوه شب عید در قرچک عنوان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب سهمیه پایان سال این شهرستان قرچک است که توزیع خواهد شد.

اسماعیل اردستانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در ادامه جلسه افزود:360 مورد بازرسی و ۳۱ مورد تخلف از 25 بهمن ماه لغایت 10 اسفند انجام شده است.

اوافزود: قیمت گوشت گوسفندی کاهش یافته و گوشت و مرغ منجمد طرح تنظیم بازار در شهرستان موجود و برای توزیع آن مشکلی وجود ندارد.
اسماعیلی در پایان گفت : توزیع میوه شب عید در غرفه های تعیین شده در سطح شهر و روستاها صورت خواهد گرفت.

شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک نیز در بخش دیگری ار جلسه گفت: سپاه پانزده خرداد قرچک این آمادگی را دارد هم در بحث تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز و هم در مباحث پیشگیرانه با شبکه بهداشت و درمان همکاری کند.

او گفت: تیم های جهادی سلامت از سوی سپاه پانزده خرداد قرچک آماده همکاری برای مقابله با بیماری کرونا هستند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار