ثقفی: تمام مدارس مکلفند با استفاده از روش‌های نوین آموزشی آموزش بچه‌ها را ادامه دهند

مدارس همه روزه به کار عادی خود ادامه می‌دهند و حداقل دو مسئول در مدارس حضور خواهند داشت

تهران (پانا) - سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید براینکه در شرایط حاضر کشور آموزش تعطیل بردار نیست اعلام کرد که تمام مدارس مکلفند با استفاده از روش‌های نوین آموزشی آموزش بچه‌ها را ادامه دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ثقفی: تمام مدارس مکلفند با استفاده از روش‌های نوین آموزشی آموزش بچه‌ها را ادامه دهند

مسعود ثقفی درباره وضعیت فعالیت مدارس و حضور همکاران فرهنگی در واحدهای آموزشی گفت: همانطور که می‌دانیم طی بخشنامه‌ای که به مدارس شهر تهران ابلاغ شده است تمام مدارس موظف به بازگشایی مدارس هستند و در این بخشنامه طول ساعات آموزشی تهیه شده است که باید مدیر و یک نفر از کادر اداری در مدرسه حضور داشته باشند و به ادامه روند آموزش در مدرسه بپردازند.

او با تاکید براینکه آموزش در مدرسه تعطیل بردار نیست گفت: درست است که درگیر بیماری کرونا شدیم اما وظیفه ما به عنوان پایگاه آموزشی در مدرسه، ادامه فعالیت‌های آموزشی خود است.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: وقتی در این شرایط امکان حضور دانش‌‌آموزان و معلمان را نداریم از این وضعیت استفاده و از روش‌های نوین آموزشی بهره برداری می‌کنیم. می‌توانیم به این روش‌ها در همین زمان دست پیدا کنیم.

ثقفی گفت: من از مدیران و دبیران مدارس که با استفاده از امکانات خود وظیفه آموزش را انجام می‌دهند تشکر می‌کنم اما وقتی این کار با مدیریت آموزشی مدیر به عنوان رهبر آموزشی باشد، خوب است.

او افزود: معلم می‌تواند از امکانات و سایر ظرفیت‌ها استفاده کند و فرایند آموزش را امتداد ببخشد این نگرانی در خانواده‌ها وجود دارد که روند تحصیلی فرزندشان چه می‌شود لذا مدارس همه روزه به کار عادی خود ادامه می‌دهند و حداقل دو مسئول در مدارس حضور خواهند داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: تمام مدارس مکلف‌اند با استفاده از روش‌های نوین آموزشی آموزش بچه‌ها را ادامه دهند ما باید به مدرسه به چشم یک‌ پایگاه درست اجتماعی نگاه کنیم و باید از این ظرفیت بهره ببریم.

ثقفی گفت: امیدوارم تمام مدیران مدارس این وظیفه راهبردی خود را انجام دهند تا به شکل صحیحی روند آموزش تعطیل نشود.

او در پایان درباره وضعیت بهداشت مدارس نیز گفت: با توجه به اینکه ۱۰ روز است دانش‌‌آموزی به مدرسه نرفته، درباره بهداشت مدارس نگرانی خاصی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار