رمضانی اعلام کرد: تفویض زمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا در مرحله شهرستان و منطقه به استان‌ها

تهران (پانا) -مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از تفویض زمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا در مرحله شهرستان و منطقه به استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی اعلام کرد: تفویض زمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا در مرحله شهرستان و منطقه به استان‌ها

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی علی رمضانی گفت: باتوجه به تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فردا در مرحله منطقه و همچنین مرحله استان با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته توسط شورای برنامه ریزی جشنواره فرهنگی فردا زمان برگزاری این جشنواره در مرحله منطقه و استان به ستاد برنامه ریزی جشنواره در استان‌ها تفویض شده است.

او افزود: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها مرحله شهرستان و منطقه هنوز برگزار نشده است لذا در جلسه شورای برنامه ریزی جشنواره مقرر شد زمان دبیرخانه تحویل آثار کشوری با اختلاف 25 روز تاخیر نسبت به سال قبل در 16تا 18 تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد‌‌‌.

رمضانی با اشاره به تقارن ماه محرم با شهریور ماه سال آینده افزود که دبیرخانه جشنواره از تاریخ 16 تا 18 تیرماه در محل کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهر ری فعال خواهد بود و استان‌ها باید آثار برگزیده دانش‌آموزان هنرمند خود را در تاریخ مقرر تحویل دبیرخانه کشوری کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: زمان برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پسران در تاریخ 15 تا 18 مرداد ماه و زمان برگزاری مسابقات دختران از 20تا 23 مرداد ماه سال آینده و در محل اردوگاه شهید باهنر شهر تهران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار