در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده؛

آل هاشم: گذر از شرایط بحرانی کنونی با امید، آرامش و آگاهی

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : با امید، آرامش و آگاهی از شرایط بحرانی بوجود آمده عبور خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آل هاشم: گذر از شرایط بحرانی کنونی با امید، آرامش و آگاهی

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی کننده شرکت کلر پارس تبریز با اشاره پیشرفت های پزشکی و درمانی در کشور تشخیص و کنترل افزایش شیوع بیماری ویروسی کرونا ارزشمند توصیف کرد و گفت : با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان ها انجام میدهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهمتر از آن، توکل بر خدا ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.
وی نقش مجموعه های تولیدی مواد ضدعفونی کننده را در مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد : مردم توصیه های وزارت بهداشت را برای رعایت مسائل بهداشتی و درمانی فردی ، جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت به شدت اجتناب کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین گفت : برای مبارزه با ویروس کرونا، تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نوعی مجاهدت است.
وی با تقدیر از شرکت کلرپارس در تولید محصول جدید مورد نیاز مردم افزود: این شرکت در کنار وظیفه ذاتی که تولید کلر و مشتقات آن است در راستای مسئولیت خود اقدام به ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی کننده کرده که اقدامی جهادی و قابل تحسین است.
مدیرعامل شرکت کلر پارس هم در این بازدید گفت : این شرکت آب اکسیژنه و پارافین کلره و چندین محصول مرتبط تولید می کرد که با توجه به شرایط موجود توانستیم به محلولی برای ضدعفونی سطوح دست یابیم.
باباپور افزود: اکنون با راه اندازی خط جدید تولید ، روزانه 60 هزار لیتر محلول تولید میکنیم و قادر هستیم نیاز کشور را تا رفع بحران ویروس کرونا تامین کنیم.
امین زاده رییس سازمان صمت استان هم ازتلاش بی وقفه صنعتگران و تولیدکنندگان استان برای تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط فعلی خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار