کشف 100 کیلوگرم موادمخدردست‌ساز در مازندران

ساری (پانا) - رئیس کل دادگستری مازندران ازانهدام 2باند توزیع مواد مخدر درمازندران وکشف100 کیلوگرم موادمخدردست ساز توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دراداره کل اطلاعات خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف 100 کیلوگرم موادمخدردست‌ساز در مازندران

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: باتلاس سربازان گمنام امام زمان وورود دستگاه قضایی استان بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر دست‌ساز کشف و ۴ نفر نیز دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با دستگاه های امنیتی و قضائی ، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را می توان جزو اولویت دار ترین آسیب های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاه های فرهنگی نسبت به آسیب‌های جبران ناپذیر آن روشنگری کنند.

عالی ترین مقام قضائی استان افزود: سیاست‌های مقابله با موادمخدر گرچه سیاست‌های موثری است، ولی بی شک در امر مقابله با اعتیاد کافی نخواهند بود و بر اساس پژوهش‌های انجام شده بهترین راه حل در کنترل و مقابله با اعتیاد، پیشگیری و ارائه آموزش‌های مثمر ثمر به عموم افراد جامعه علی‌الخصوص نوجوانان و جوانان است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: هدف دستگاه قضایی استان ونیروهای انتظامی وامنیتی ، پاکسازی معابر و خانه‌های آلوده به مواد مخدر و ایجاد جامعه امن برای رشد و بالندگی جوانان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار