در گفت‌وگو با پانا

حجت نظری: هنوز برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز مشخص نیست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز برنامه های شهرداری تهران برای ایام نوروز مشخص نیست، گفت پیش‌بینی نمی شودکه امسال اتفاق متفاوتی در این حوزه بیفتد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حجت نظری: هنوز برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز مشخص نیست

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درباره اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران با توجه به اینکه زمستان تلخی را سپری کردیم، گفت: قرار بود از حدود دو ماه پیش برای رویدادهای مربوط به نوروز جلساتی برگزار شود اما متاسفانه جلسات بعد از یکی دو جلسه اول کنار گذاشته شد و لااقل از اعضای شورا کسی دعوت نشد و من اطلاعی ندارم که جلسات تشکیل شده است یا نه.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: بر اساس جمیع شرایط و اتفاقات رقم خورده در شهرداری پیش‌بینی من این نیست که امسال اتفاق متفاوتی نسبت به سال‌های قبل برای نوروز رقم بخورد. حداقل تا امروز به ما اطلاعی نداده‌اند که چه برنامه یا رویدادی قرار است با چه کیفیت یا کمیتی از سوی شهرداری تهران برگزار شود بنابراین این پیش‌بینی را ندارم که امسال اتفاق متفاوتی را شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین رویداد ملی در ایران نوروز است، گفت: با توجه به این امر حتما باید نوروز را متفاوت ببینیم و مردم انتظار دارند که در این ایام، مدیریت شهری برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنها داشته باشد و امیدوارم در زمان باقی مانده از سال، بخش‌های مرتبط با این موضوع در شهرداری اقدام لازم را انجام دهند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار