مدیر کل آموزش و پرورش فارس: آموزش مجازی دانش آموزان یک ضرورت انکارناپذیر در شرایط کنونی است

شیراز(پانا) - از آنجا که آموزش مجازی یک ضرورت انکارناپذیر است باید هرچه سریعتر به سمت آموزش مجازی پیش برویم.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش فارس:  آموزش مجازی دانش آموزان  یک ضرورت انکارناپذیر در شرایط کنونی است

فرهاد اسماعیلی؛ مدیر کل آموزش و پرورش فارس در کارگروه سلامت آموزش و پرورش گفت: اولویت ما آموزش عاری از استرس است. چرا که زمانی که استرس بیش از حد فشرده، مزمن و مدیریت نشده باشد، می‌تواند بر سلامت و حال خوب تاثیر بگذارد؛ به همین دلیل است که در احیای آرامش درونی و سلامت جسمی، رهایی از استرس ضروری است.

اسماعیی هماهنگی مداوم بین سازمانی با دستگاه‌های ذی‌ربط مخصوصا دانشگاه علوم پزشکی را بسیار مؤثر دانست و بر آن تاکید کرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش فارس نیز در تشریح اقدامات این اداره برای پیشگیری و مقابله با کروناویرس، به ارسال نکات و موارد مهم و موثر در پیشگیری از بروز کرونا ویروس به واحدهای آموزش و اداری استان، تهیه و توزیع پوستر راهکارهای پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی در سطح مدارس استان اشاره کرد.

محمد علی زارعی برگزاری کارگاه آموزشی و کلاس های ویژه دانش آموزان با موضوع مقابله با کرونا توسط مراقبین سلامت مدارس را از مهم ترین اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد.

زارعی همچنین استفاده از پتانسیل فضای مجازی برای آموزش همکاران و اولیاء دانش آموزان، تهیه و پیگیری ماسک، پد الکلی و مایع ضدعفونی کننده جهت ادارات آموزش و پرورش ادارات و مناطق را از دیگر این اقدامات برشمرد.

او همچنین به تشریح وظایف هر کدام از کمیته های ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس پرداخت و گفت: لازم است بر اساس موارد ارسالی و پروتکل های تاییدی علوم پزشکی، موارد بهداشتی و ضدعفونی انجام پذیرد.

در این جلسه هر کدام از اعضاء کمیته های ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس به تشریح فعالیت های حوزه کاری در زمینه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار