فضاهای عمومی پیشوا ضدعفونی شد

پیشوا (پانا) - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همه دستگاه‌های شهرستان با احساس مسئولیت ویژه در بحث مقابله با کرونا ورود کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای عمومی پیشوا ضدعفونی شد

حسین عباسی فرماندار پیشوادر جمع خبرنگاران بیان کرد: تمامی مراکز عمومی و پرتردد به منظور مقابله با ویروس کرونا در پیشوا ضدعفونی و گندزدایی شد.

او ادامه داد: عملیات ضدعفونی کردن اماکن عمومی، وسایل بازی کودکان، ایستگاه‌های تاکسی، ناوگان حمل و نقل عمومی، ورودی ادارات، بانک‌ها و مراکز خرید به صورت روزانه زیر نظر کارشناسان شبکه بهداشت انجام می‌شود تا نگرانی مردم بابت آلودگی این اماکن عمومی برطرف شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، آژانس‌های تاکسی تلفنی سطح شهرستان مکلف به ضدعفونی وسایل حمل و نقل و همچنین محیط آژانس شدند.

او افزود: همه دستگاه‌های شهرستان با احساس مسئولیت ویژه در بحث مقابله با کرونا ورود کرده اند و ضمن ارائه آموزش های لازم به کارکنان و مراجعان با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، نسبت به ضدعفونی کردن محیط اداره و مراکز تحت مدیریت تا زمان پایان کرونا اقدام می نمایند.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان با تمام توان در تلاشند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنند و لازم است تا آنان نیز با رعایت مسائل بهداشتی فردی و گروهی‌ از شیوع این بیماری پیشگیری کنند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار