معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

استقبال دانش آموزان پژوهشگر ازفراخوان همایش نانوتکنولوژی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از استقبال دانش آموزان پژوهشگر در فراخوان همایش نانوتکنولوژی پژوهش ‌سرای دانش‌آموزی بصیرت یک آموزش و پرورش ناحیه دوشهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش آموزان پژوهشگر ازفراخوان همایش نانوتکنولوژی

میررضا شفیع پورمعاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان پژوهشگر در فراخوان همایش نانوتکنولوژی ، گفت:فناوری نانو امروزه به عنوان دانشی کاربردی ،گستره زیادی از حوزه های علوم نوین اعم از پزشکی، داروسازی، کشاورزی و صنایع را در بر می گیرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه تجهیز محیط های پژوهشی و بهره گیری از حضور نیروهای توانمند در پژوهش سراها موجب جهت دهی به علایق دانش آموزان مستعد می شود، تاکید کرد: اکنون که شرایط آشنا شدن دانش آموزان با مهندسی مواد و نانوتکنولوژی مهیا شده است برنامه هایی از قبیل می تواند زمینه کسب ایده های نو از اساتید و از گروه همسالان را فراهم کند.

شفیع پور تصریح کرد: از 30 طرح ارسالی به این همایش، 13 طرح مورد پذیرش قرار گرفته است که 10مورد آن ارائه مقاله به صورت پوستر و 3 مورد ارائه مقاله می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار