آموزش و پرورش قزوین تحت تأثیر هیچ نوع جریان سیاسی نیست

قزوین (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تصمیم گیری ها بر مبنای عقلانیت خواهد بود و این تصمیم گیری ها تحت تاثیر هیچ نوع جریان سیاسی نیست

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قزوین تحت تأثیر هیچ نوع جریان سیاسی نیست

حسنعلی اصغری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، اظهار کرد: ملاک کار برنامه محوری است ؛ برنامه محوری از اولویت اصلی و اساسی کار در آموزش و پرورش خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: فرهنگیان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه های ارزشمند آموزش و پرورش هستند.

اصغری تصریح کرد: امروز کار شعاری تاثیری ندارد رفتارما و عملکرد ما منشا قضاوت است، با نگاه تیزبینانه و دلسوزانه همه مسائل، نقاط ضعف و چالش ها را بررسی و تحلیل کنید و به اینجانب انتقال دهید، با روی باز پذیرای پیشنهادات و انتقادات هستم .

وی خاطر نشان کرد: ملاک کار برنامه محوری است ؛برنامه محوری از اولویت اصلی و اساسی کار در آموزش و پرورش خواهد بود.

اصغری ادامه داد: تصمیم گیری ها بر مبنای عقلانیت خواهد بود و این تصمیم گیری ها تحت تاثیر هیچ نوع جریان سیاسی نیست، جذب نیروهای کارآمد، متخصص، علمی و با اخلاق از برنامه های آموزش و پرورش استان قزوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوی گفت: فارغ از درگیر شدن با مسائل حاشیه ای بنا دارم با یک خط مشی اعتدالی، منطقی ؛ تصمیم های عقلایی بگیریم.

اصغری یادآورشد: تلاش میکنیم با شفافیت، صداقت و پاسخگویی اصول مدیریتی را به معنای واقعی علمی و به سمت مدیریت مشارکتی ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار