برگزاری دوره ضمن خدمت راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تنفسی در استان ایلام

تهران (پانا) - در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی به‌ویژه ویروس کرونا و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان استان، به استناد نامه دوره  آموزشی «پیشگیری از بیماری‌های تنفسی حاد» برای تمام فرهنگیان استان ایلام در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره ضمن خدمت راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تنفسی در استان ایلام

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی به‌ویژه ویروس کرونا و ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان استان، به استناد نامه شماره 224417 تاریخ 4اسفند98 ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس وزارت متبوع، دوره آموزشی «پیشگیری از بیماری‌های تنفسی حاد» با کد 99506759 به مدت 8 ساعت با ویژگی تخصصی شغلی به شیوه الکترونیکی برای کلیه فرهنگیان سطح استان در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. افراد متقاضی با توجه به توضیحات ارائه شده در دوره برای ثبت نام اقدام کنند.

توضیحات :

1- متقاضیان شرکت در دوره می‌بایست از تاریخ 11 لغایت 18 اسفند98 به سامانه جامع آموزش و یادگیری فرهنگیان به آدرسltms.medu.irقسمت ثبت نام در دوره‌ها، مراجعه نموده و در کلاس مربوط به شهرستان/ منطقه محل خدمت خود ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مذکور، امکان ثبت نام وجود ندارد.

2- فایلpdf منبع آموزشی دوره در قسمت دوره‌های ثبت نام شده ( ورود به کلاس- محتوای دوره) قابل مشاهده و دانلود است. ضمناً در سایت اطلاع رسانی اداره کل متبوع به آدرس http://ilam.medu.irقسمت اطلاعیه‌ها نیز قابل دریافت هستند.

3- برای دوره مذکور فقط یک آزمون پایانی در نظر گرفته شده است که شرط قبولی و صدور گواهی نامه پایان دوره،کسب حداقل نمره 12 است.

4- برنامه زمان بندی آزمون دوره به شرح جدول زیر است:

5- سئوالات آزمون دوره به صورت تستی چندگزینه‌ای و به شیوه تصادفی توسط سامانه از بانک سئوالات دوره برای هر فراگیر انتخاب می‌شود.

6- آزمون پایان دوره شامل 20 سئوال و زمان پاسخگویی20 دقیقه است.

7-آزمون نمره منفی ندارد.

8-فراگیران دوره برای اخذ پاسخ سئوالات احتمالی، با کارشناس آموزش نیروی انسانی شهرستان/ منطقه محل خدمت خود تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار