مدیر آموزش و پرورش جم؛

جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بخشی از مدارس شهرستان جم ضد عفونی شده

جم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت : جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بخشی از مدارس شهرستان ضد عفونی شده و برنامه ریزی لازم جهت برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی نیز صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بخشی از مدارس شهرستان جم ضد عفونی شده

خلیل نیکخواه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد : شرایط ایجاد شده در کشور و تعطیلی مدارس فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ رعایت مسایل بهداشتی در بین دانش آموزان و خانواده هاست.

وی افزود: با تصمیم‌ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و تاکید بر رعایت بهداشت، بخشی از مدارس شهرستان ضد عفونی شده است.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: مدارس مستقر در شهرک های مسکونی، بخش ریز، شهر بهارستان و بخشی از مدارس روستایی شهرستان با همت مسئولین شهرک ها، شهرداری ها و دهیاری ها شستشو و ضدعفوی شده است.

نیکخواه با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، خاطر نشان کرد: با تدبیر وزارت آموزش و پرورش، برنامه های درسی دانش آموزان در شبکه آموزش و از طریق معلمان با تجربه ارایه می گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آموزش برنامه های درسی از شبکه آموزش سیما، برگزاری کلاس های جبرانی و تقویتی در ایام بازگشایی مجدد مدارس در دستور کار این مدیریت قرار دارد و همکاران محترم نیز سر فصل های مهم دروس را به صورت فایل صوتی یا ویدئویی در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش جم افزود: در راستای ارتقای معدل دانش آموزان پایه دوازدهم و موفقیت آنها در کنکور سراسری، کتاب راه نهایی و منابع کنکور تهیه و در اختیار مدارس قرار می گیرد.

نیکخواه از برگزاری 95 درصد مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری دانش آموزان خبر داد و گفت: بیش از 95 درصد مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی دانش آموزان در مرحله شهرستانی برگزار شده و مابقی این مسابقات نیز در هفته پایانی فروردین 99 برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش جم از عدم برگزاری جشن عبادت دانش آموزان بصورت متمرکز خبر داد و افزود: علی رغم برنامه ریزی لازم و با توجه به شرایط فعلی، جشن تکلیف دانش آموزان بصورت مجزا در مدارس مربوطه برگزار می گردد.

وی همچنین با اشاره به نیمه تمام ماندن جشنواره ها و برنامه های حوزه آموزش اظهار داشت: جشنواره ها و برنامه های حوزه آموزش تجمیع و در هفته سوم فروردین ماه 99 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار