دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر نداشته‌ایم

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: دلیلی برای پنهان کردن تعداد بیماران مبتلا به کرونا وجود ندارد .

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر نداشته‌ایم

دکتر سعید کشمیری در شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر اظهار کرد : مراجعاتی به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها داشتیم که از ۵۰ مورد بیمار شبه آنفلوانزای مراجعه‌کننده نسبتاً بدحال، ۲۰ مورد نمونه‌برداری شد و به آزمایشگاه مرجع ارسال شد که تاکنون هیچ‌کدام مثبت نشده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبت ویروس کرونا در استان بوشهر ثبت نشده است گفت: تاکنون موارد با شک بالا به ویروس کرونا در استان بوشهر برای آزمایش به مرکز کشور ارسال شده است که جواب همه آنها منفی بوده است.
وی بیان کرد: مردم باید با حفظ خونسردی و با رعایت کامل نکات بهداشتی با این مسئله برخورد و مسائلی که آموزش داده می‌شود را رعایت کنند.
دکتر کشمیری گفت: مردم به شایعه‌ها توجه نکنند و اگر مورد مثبتی از این ویروس در استان باشد به‌طور یقین به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، چراکه دلیلی برای پنهان کردن موضوع وجود ندارد و قابل پنهان کردن نیست این بیماری یک بیماری مشخص است.

او گفت : در این شرایط تنها به همکاری مردم، دستگاه‌های اجرایی، فضای مجازی و رسانه‌ها نیاز داریم تا ضمن رعایت نکات پیشگیرانه در صورت آلودگی بتوانیم به‌راحتی از این شرایط گذر کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار