سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

شبکه آموزش همه استان‌ها را تحت پوشش ندارد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ضمن تقدیر از اقدام شبکه آموزش در زمینه تدریس دروس مقاطع مختلف تحصیلی در روزهای اخیر، تصریح کرد: متأسفانه شبکه آموزش، بسیاری از مناطق کشور را تحت پوشش خود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شبکه آموزش همه استان‌ها را تحت پوشش ندارد

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت ضمن تقدیر از دست اندرکاران شبکه آموزش صدا و سیما به دلیل تدریس دروس مقاطع مختلف تحصیلی در دوران تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این اقدام مثبت، آن هم تنها چند روز پس از شروع تعطیلی‌های نابهنگام و پیش بینی نشده کرونا جای تشکر و قدردانی ویژه دارد.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: البته این کار بزرگ با ایراداتی هم مواجه است بطور مثال شبکه آموزش در سراسر کشور اصطلاحاً آنتن نمی‌دهد؛ برای نمونه، در حوزه انتخابیه‌ام گرمی مغان شبکه آموزش پوشش ندارد و ما باید بدانیم همه کشور تهران نیست.

شبکه آموزش تا 15 فروردین برای دانش آموزان برنامه تحصیلی تدوین و اطلاع رسانی کند

میرزاده یادآور شد: همچنین باید از ظرفیت فضای مجازی و سایر رسانه‌ها نیز برای اطلاع رسانی درباره زمان پخش برنامه‌‎های شبکه آموزش استفاده کرد و از همین فردا شبکه آموزش باید یک برنامه تحصیلی مدون تا 15 فروردین برای دانش آموزان داشته باشد و بر آن اساس تدریس به دانش آموزان را ادامه دهد.

وی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر از جانب فرهنگیان در زمینه استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش به دانش آموزان نیز تقدیر کرد و گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اکثر مدارس در پیام‌رسان‌های مجازی گروه و کانال‌هایی تشکیل داده‌‎اند و از این طریق با دانش آموزان و خانواده دانش آموز در ارتباط هستند و حتی تکالیف دانش آموز را هم از این طریق پیگیری می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار امیدواری کرد که با این روند که تقریبا در کشورهای توسعه یافته هم دنبال می‌شود؛ دانش آموزان از شرایط تحصیل دور نمانند تا شیوع ویروس کرونا فروکش کند و مدارس بازگشایی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار