زنگ تفریح؛ تعطیلات با نشاط دانش‌آموزی از 10 اسفند تا 10 فروردین

ساری (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران از طراحی مسابقه مجازی «زنگ تفریح» ویژه تعطیلات فعلی مدارس که با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صورت گرفته، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ تفریح؛ تعطیلات با نشاط دانش‌آموزی از 10 اسفند تا  10 فروردین

محمد جعفری ضمن بیان اینکه برنامه‌های این نهاد با هماهنگی با اداره کل آموزش و پرروش استان در حال اجرا است، مجموع فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی را در سه محور حمایت و همیاری دانش‌آموزان در بخش اطلاع‌رسانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همکاری گروه‌های جهادی در ضدعفونی کردن مدارس و طراحی مسابقه مجازی زنگ تفریح اعلام کرد.

او هدف از طراحی این مسابقه را با گذران اوقات فراغت دانش‌آموزان با فعالیت‌های منتاسب با روحیه آن‌ها دانست و گفت: «این مسابقه که از 10 اسفند آغاز شده است، در چهار بخش طراحی شده است.»

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران توضیح داد: «بخش مسابقه کتابخوان که خود شامل دو بخش کتاب من و مسابقه کتابخوانی است. بخش رالی مهارت که دانش‌آموزان دست‌ساخته‌های خود با جهت‌دهی روز پدر و نوروز را خواهند ساخت. بخش بهار معنویت که شامل دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان با موضوع ماه رجب، سردار سلیمانی، روز پذر و امام زمان است. بخش چهارم جشنواره هنرمند نوجوان شامل بخش‌های دابسمش و سرود، خبرنگار روز پدر، نقاش‌باشی، مجازی‌طور، استند آپ کمدی کرونا است.»

جعفری یادآور شد که دانش‌آموزان می‌توانند با پیگیری آی دی @zangtafrih99 در شبکه‌های اجتماعی در جریان اخبار و اطلاعات این مسابقه قرار بگیرند.

مدارس مازندران از چهارم اسفند تاکنون به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار