اورژانس؛ خط مقدم ارائه خدمت در مدیریت بیماری کروناویروس

شیراز(پانا) - مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برخی تماس های مردمی برای شناسایی افراد مبتلا به کروناویروس، گفت: در روزهای اخیر و با مشاهده مواردی از ابتلا به کروناویروس در استان، شاهد افزایش تماس های مردمی با مرکز پیام اورژانس و درخواست مراجعه برای شناسایی مبتلایان بوده ایم.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اورژانس؛ خط مقدم ارائه خدمت در مدیریت بیماری کروناویروس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدجواد مرادیان عنوان کرد: در صورت تماس با اورژانس ۱۱۵، بیماران مشکوک و نیازمند اقدامات فوریت های پزشکی برای تشخیق کرونا به بیمارستان منتقل می‌شوند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به حیطه وظایف نیروهای اورژانس و پروتکل‌های تدوین شده برای تشخیص این بیماری از سوی وزارت بهداشت، تیم‌های اورژانس در زمینه ارائه خدمات پیش بیمارستانی به افراد دارای علایم بالینی و ارجاع بیماران به مراکز درمانی فعالیت دارند.

او از عموم مردم خواست تا در شرایط کنونی، با پرهیز از تماس‌های غیرضروری به مرکز اورژانس، در تسریع فرآیندهای امدادرسانی به افراد نیازمند دریافت خدمات، سهیم شوند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش بینی مراکز ارائه خدمات سرپایی در زمینه کروناویروس و حضور پزشکان خانواده را ظرفیت خوبی برای دریافت خدمات درمانی و تشخیصی در استان فارس برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشارکت فعالانه مردم در رعایت توصیه‌های سلامت، به زودی شاهد ریشه‌کنی این بیماری در کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار