نگاهی به دیدارهای روز سوم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس

جنگ اروپایی شدن در جزیره گسترده شد

تهران (پانا) – در روز سوم از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، 3 تیم منچستر یونایتد، تاتنهام و وولورهمپتون در حالی به میدان خواهند رفت که رقابت آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داغ است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جنگ اروپایی شدن در جزیره گسترده شد

سومین روز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری 2 بازی همزمان در شهرهای لیورپول و لندن پیگیری خواهد شد.

هر چند از نظر جدول مهم‌ترین بازی امروز در شهر لندن بین تیم‌های تاتنهام و وولورهمپتون خواهد بود، اما اوج جذابیت را باید در تقابل کارلو آنجلوتی با منچستر یونایتد دید، جایی که اورتون در ورزشگاه مرسی ساید از شیاطین سرخی میزبانی خواهد کرد که طی یک ماه اخیر در بهترین وضعیت قرار گرفته‌اند و شرایط روحی خوبی دارند.

اورتون - منچستر یونایتد / ساعت 17:30 ورزشگاه مرسی‌ساید شهر لیورپول

کارلو آنجلوتی ( ایتالیا ) - اوله گونار سولسشیار ( نروژ )

دیدار رفت » منچستر یک - اورتون یک

کوتاه درباره بازی و وضعیت دو تیم »

آبی‌های بندر لیورپول در حالی از شیاطین سرخ میزبانی خواهند کرد که این دومین تقابل آنها در ماه مارس است و حالا پس از 19 سال یکبار دیگر در ماه مارس در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تک بازی این ماه آنها با برد 3 بر یک منچستر تمام شده بود. حضور کارلو آنجلوتی روی نیمکت اورتون توانسته است اوضاع این تیم را کمی بهتر از قبل کند و وضعیت را به شکلی پیش ببرد که در 5 دیداری که آنها در زمان حضور آنجلوتی در مرسی ساید میزبان بوده‌اند، 3 برد و 2 تساوی برای اورتون رقم خورده شود.

اوضاع اورتون هر چند با حضور آنجلوتی بهبود یافته اما آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل آرسنال در لندن شکست خوردند و این در حالی است که منچستر در وضعیت ایده‌آلی قرار گرفته است. شاگردان سولسشیار که 2 برد متوالی و 7 بازی بدون باخت دارند، در آخرین بازی رسمی خود که در یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود جشنواره گل راه انداخت و با برد قاطع 5 بر صفر زمین را ترک کرد تا با روحیه‌ای خوب تلاش خود برای باقی ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را ادامه دهد.

تاتنهام - وولورهمپتون / ساعت 17:30 ورزشگاه تاتنهام شهر لندن

خوزه مورینیو ( پرتغال ) - نونو اسپریتو ( پرتغال )

دیدار رفت » وولورهمپتون یک - تاتنهام 2

کوتاه درباره بازی و وضعیت دو تیم »

جدال پرتغالی‌ها در لیگ برتر انگلیس عصر امروز در حالی رقم خواهد خورد که این دومین تقابل تاریخ تاتنهام و وولورهمپتون در ماه مارس است و آنها که در اولین بازی ماه مارس 9 سال پیش با تساوی پرگل 3 بر 3 زمین را ترک کرده‌اند در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در تمام بازی‌های تاریخ دو تیم گل وجود داشته است و به عبارت دیگر، دیداری در تاریخ دو تیم نمی‌توان یافت که با تساوی بدون گل تمام شده باشد.

تاتنهام و وولورهمپتون که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا قرار دارند، امروز در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم هفته اخیر را با تلخی پشت سر گذاشته‌اند و برای فرار از بحران چاره‌ای جز برد در این دیدار ندارند. تاتنهام 2 بازی آخر رسمی‌اش را با شکست تمام کرده و وولورهمپتون هم در آخرین بازی در لیگ اروپا 3 بر 2 در اسپانیا مغلوب اسپانیول شد اما توانست با تکیه بر برد قاطع بازی رفت راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار