حرم مطهر شاهچراغ (ع) تعطیل نیست

شیراز (پانا) - روابط عمومی و اموربین الملل حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام از بسته بودن تمامی درب‌های ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام به جز باب‌الرضا(علیه السلام) خبر داد و افزود: برای حفظ سلامتی شهروندان و زائران و ایجاد محدودیت ورود به حرم امکان زیارت حرم مطهر محدود به عبور و مرور از این در است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حرم مطهر شاهچراغ (ع) تعطیل نیست

در این گزارش آمده است؛ در پی مصاحبه‌ای که اخیرا با عنوان تصمیم‌گیری جهت تعطیل شدن حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام با حضور تولیت معظم آستان مقدس منتشر شده است به اطلاع مردم مومن و ولایت‌مدار می‌رساند که اولا حضرت آیت الله دستغیب در روزهای اخیر هیچ جلسه ای با موضوع تعطیلی حرم مطهر نداشته اند و ثانیا با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت زائران و مجاوران گرانقدر مطابق دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه و پیشگیری بیماری‌های واگیر از تاریخ شنبه ۱۰ اسفندماه تمامی درهای ورودی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام به استثناء باب‌الرضا(علیه السلام) مسدود است و امکان زیارت حرم مطهر محدود به عبور و مرور از این در است.
بدیهی است کلیه تدابیر مقدور و مقتضی بهداشتی در ورودی باب‌الرضا(علیه السلام) جهت زیارت علاقه مندان به سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی دیده شده است. نماز جماعت یومیه نیز همچون سابق در اوقات شرعی برقرار است. خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام از همه مردم خداجو و محب اهل بیت علیهم السلام تفاضای دعای خیر جهت خدمت هر چه بهتر به زایران و مجاوران و ریشه کن شدن ویروس کرونا را دارد.
از عموم مخاطبان عزیز انتظار می رود که اخبار مربوط به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام را از مبادی رسمی آستان مقدس و یا از رسانه ملی جمهوری اسلامی پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار