نظری: خانه موزه آیت الله طالقانی راه‌اندازی شود

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در ایجاد خانه موزه طالقانی به شهرداری تذکر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نظری: خانه موزه آیت الله طالقانی راه‌اندازی شود

حجت نظری در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هفتم اسفند سالروز برگزاری اولین دوره انتخابات شورا را داشتیم، گفت: خوب است یادی بکنیم از مرحوم آیت‌الله طالقانی، معمار نهاد شورا در جمهوری اسلامی.

وی در ادامه در مورد خانه موزه مرحوم آیت‌الله طالقانی به شهرداری تهران تذکر داد و گفت: خانه آیت الله طالقانی از سوی خانواده آن مرحوم و برای ایجاد خانه موزه به شهرداری هبه شد، اما متاسفانه این خانه امروز با عنوان کتابخانه فعالیت می‌کند و بارها هم خانواده مرحوم آیت‌الله طالقانی این موضوع را اعلام کرده‌اند که این هبه برای ایجاد خانه موزه ایشان بوده که در منظور خودش مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: ما در ۲۳ اسفندماه ولادت آیت‌الله طالقانی را در پیش داریم که امیدوارم شهرداری بتواند تا آن زمان برای تبدیل خانه موزه آیت‌الله طالقانی زمینه‌سازی کند. پیشنهاد می‌کنم بخشی از این خانه هم به عنوان موزه شورای شهر و تاریخ شورا در تهران فعالیت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار