مصرف بیش از ۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از ۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بیش از ۲ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در اردبیل

سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از مصرف دو میلیارد و ۴۴۸ میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی ۱۱ ماهه نخست امسال در استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به سرمای هوا در استان، مصرف گاز مشترکین در ماه‌های اخیر نسبت به قبل از آن افزایش یافته است که نیازمند مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی می‌باشد.

او با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های خود را برای عبور از سرمای روز‌های اخیر به کار گرفته‌ایم، اظهار داشت: البته تجربه مواجه با سرمای هوا در این چند روز را در سال‌های گذشته نیز داشته‌ایم و جای نگرانی نیست.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ۱۱ ماهه امسال در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی استان دو میلیارد و ۴۴۸ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که از کل گاز مصرف شده در استان، بیش از ۱/۶ میلیارد متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و بیش از ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

اسماعیلی افزود: خوشبختانه مشکل خاصی در تأمین گاز نداریم و بر همین مبنا هنوز محدودیتی برای مصرف گاز صنایع اعمال نشده است، اما از تمامی مشترکین پر مصرف خصوصا صنایع خواستاریم در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی نموده و همچنین مشترکین خانگی نیز دمای رفاه را در منازل رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار