تجهیزات ارتش نیروی دریایی در خدمت آلودگی زدایی گیلان

رشت (پانا) - فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با اشاره به برخورداری این نیرو از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی در شرایط اضطراری، گفت: آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات استان انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجهیزات ارتش نیروی دریایی در خدمت آلودگی زدایی گیلان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری گیلان، امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری در جمع خبرنگاران، با اشاره به انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی استان، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری های لازم را با مدیریت استان انجام می دهد.

او افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموما در شرایط اضطراری کاربرد دارد، قابلیت آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات استان را دارد.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزات سایر دستگاه ها قابلیت آلودگی زدایی در سطح وسیع را ندارد، گفت: تجهیزات ارتش در کمترین زمان ممکن کار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام خواهد داد و این کار را از غرب استان آغاز کردیم.

امیر طاهری از استقرار یک سامانه آلودگی زدایی در شهر رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: این وظیفه با محوریت سپاه قدس گیلان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار