مبادی استان اردبیل به صورت ویژه کنترل می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه دو مبادی استان اردبیل از سمت آذربایجان شرقی و استان گیلان کنترل می‌شود، گفت: باتوجه به شیوع و سرایت سریع ویروس کرونا نیاز است مردم استان بار ترافیک سفرهای خود به خارج از استان را به حداقل ممکن کاهش دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مبادی استان اردبیل به صورت ویژه کنترل می‌شود

بهروز ندایی، معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و انتقال سریع عامل این بیماری در سایر استانهای کشور و استان اردبیل سریعا ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مرکز استان تشکیل و جلسات متعددی برگزار شد که در تمامی این جلسات آسیب‌شناسی دقیق صورت گرفته و راه‌های مقابله و پیشگیری از این بیماری به صورت گسترده مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه دو مبادی استان اردبیل از سمت آذربایجان شرقی و استان گیلان کنترل می‌شود، افزود: دستگاه‌های ویژه تب‌سنج در مبادی استان استقرار یافته که در این راستا بیماران مشکوک به کرونا در ورودی شهر یا استان شناسایی شده و مستقیما تحت کنترل و قرنطینه قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: هشدارهای جدی به اماکن و مراکز اقامتی و گردشگری استان داده شده در صورت پذیرش تورهای گردشگری یا مسافرانی از سایر استان‌ها با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

ندایی افزود: جدیت انتشار ویروس کرونا در استان‌ اردبیل باید تا حدی برای مردم استان قابل تفهیم باشد که طی هفته آتی و روزهای آینده حتما و تاکیدا در خانه‌های خود مانده و صرفا در صورت ضرورت به بیرون از منزل مراجعه کنند.

او بیان کرد کرد: وضعیت بیماری شایع در استان به صورت کلی تحت مراقبت شبکه بهداشت و درمان استان بوده که در این زمینه استانداری، جمعیت هلال احمر، شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و رسانه ملی از نهادهای ذی‌ربطی هستند که در بحث ضدعفونی، ابلاغ توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم و اطلاع‌رسانی از دقایق ابتدایی انتشار این ویروس در استان پای کار بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار