توزیع مواد بهداشتی ظرف امروز و فردا به صورت عادی بر می‌گردد

تهران (پانا) - مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می‌توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند، می‌گوید از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع مواد بهداشتی ظرف امروز و فردا به صورت عادی بر می‌گردد

به گزارش ایسنا،‌ محمدعلی اسفنانی در خصوص ادامه نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بر بازار ماسک، دستکش و کالاهای بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: نظارت و گشت‌های ما همچنان ادامه دارد و به دنبال کشفیات قبلی‌مان که رقم قابل توجهی ماسک و دستکش و... بود، دیشب هم همکاران ما بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده بودند به انباری مراجعه کردند که قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک در آنجا شناسایی و کشف شد که به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود تا بین بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و داروخانه‌ها توزیع کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه مردم از کجا می توانند ماسک و مواد بهداشتی تهیه کنند، گفت: از دیروز توزیع این اقلام در داروخانه‌ها شروع شده است و فکر می‌کنم ظرف امروز و فردا توزیع‌ها به صورت عادی بر می‌گردد و کمبودی نخواهد بود، چون روز گذشته خودم نیز نظارت کردم و مشاهده شد که در خیلی جاها در حال توزیع است.

اسفنانی در مورد قیمتی که قرار است ماسک در داروخانه‌ها توزیع شود، تصریح کرد: همان قیمت واقعی آن است که ماسک ساده به قیمت ۴۰۰ تومان و قیمت ماسک فیلتردار n۹۵ بین ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان می‌باشد.

اسفنانی در پایان گفت: نظارت‌ها و گشت‌های سازمان تعزیرات کماکان ادامه دارد و هر جایی که مجددا مشاهده کنیم تخلفی صورت گرفته حتماً ورود می‌کنیم. همچنین مردم می‌توانند تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار