بهمنیار از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته اتریش باز ماند

رشت ( پانا) - سارا بهمنیار کاراته کار ملی پوش شایسته گیلانی موفق به کسب مدال از رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۰ اتریش نشد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بهمنیار از کسب مدال در لیگ جهانی کاراته اتریش باز ماند

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت :سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه نهم اسفندماه در سالزبورگ اتریش آغاز شد که سارا بهمنیار با یک پیرزوی و یک شکست از گردونه رقابتها کنار رفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: این کاراته کار شایسته ملی پوش گیلان در جریان این رقابتها ، در وزن ۵۰- کیلوگرم و در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دومین دور نیز به مصاف جیما مورالس از اسپانیا رفت که توانست این حریفش را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

وی ادامه داد: بهمنیار در دور سوم لیگ جهانی کاراته وان اتریش رو در روی الکساندر رچیا کاراته کار بسیار قدرتمند فرانسه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو مغلوب این حریفش شد و با توجه عدم راهیابی این کاراته کار فرانسوی به فینال، بهمنیار نیز از گردونه رقابتها حذف شد.

وی بیان کرد: البته سارا بهمنیار بهمن ماه به همراه تیم ملی کاراته بانوان ایران در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات و در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود اما متاسفانه در این مرحله از تصاحب مدل بازماند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان خاطرنشان کرد: لیگ جهانی کاراته وان اتریش از روز جمعه در سالزبورگ این کشور آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت که در این دوره از رقابتها، ۶۲۵ کاراته کای از ۸۸ کشوردر دو بخش کاتا و مبارزه با هم رقابت می کنند.

سارا بهمنیار کاراته کای گیلانی که اسفند سال گذشته مدال نقره لیگ جهانی وان اتریش را کسب کرد در وزن ۵۰- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای پنجمین مرحله لیگ جهانی ۲۰۱۹ ژاپن، مدال طلای ششمین مرحله لیگ کاراته وان در مسکو، مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان امارات ، مدال نقره مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا، مدال نقره مسابقات امیدهای آسیا در قزاقستان و همچنین مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان ژاپن شده بود.

وی همچنین سال گذشته در اولین حضورش در تیم ملی بزرگسالان توانست در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال برنز کسب کرده و به عنوان اولین بانوی گیلانی دارنده مدال جهانی در رشته کاراته معرفی شود.

نظر شما

* لطفا حاصل عبارت را در جعبه متن روبرو وارد کنید

1 + 1 =

سرخط اخبار استان‌ها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار