هیچ کمبودی در اقلام اساسی در قزوین وجود ندارد

قزوین (پانا) - هیچ گونه کمبودی در خصوص اقلام اساسی، دارویی و بهداشتی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

هدایت الله جمالی پور؛ استاندار قزوین در نشست ستاد پیشگیری از کرونا اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده قرار است از ظرفیت واحدهای تولیدی استان برای تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم استان نهایت استفاده به عمل آید.

او افزود: واحدهای تولید محصولات بهداشتی استان در شرایط فعلی باید با تمام ظرفیت اقلام بهداشتی، ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تولید و تامین کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه تدابیر لازم برای کنترل بازار و تامین اقلام اساسی، دارویی و بهداشتی اندیشیده شده است، گفت: به مردم اطمینان خاطر می دهیم هیچ گونه کمبودی در خصوص این گونه محصولات وجود ندارد.

جمالی پور همچنین با تاکید بر لزوم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دیگر مواد ضد عفونی کننده و در اختیار گذاشتن آنها به داروخانه ها برای عرضه به مردم، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی لازم است نظارت کافی را بر بازار داشته باشند و با هر نوع احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی به شدت برخورد کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه یکی از وظایف مهم مدیران در شرایط فعلی ایجاد ثبات، امنیت و آرامش در جامعه است، افزود: ما مسوولان باید با اقدامات پیشگیرانه و به موقع باعث ایجاد آرامش نسبی در جامعه شویم.

جمالی پور، مشارکت و همراهی مردم و جدیت مسوولان در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه های بهداشتی را در شکست کرونا بسیار مهم دانست و اضافه کرد: از همه مردم توقع داریم با توجه به حس مسوولیت پذیری اجتماعی در حل این مشکل اهتمام جدی داشته باشند.

او در ادامه این نشست از تلاش‌های مجاهدانه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران استان در مراقبت و درمان بیماران قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار