استاندار قزوین:

اقلام بهداشتی درست توزیع شود

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: توزیع اقلام بهداشتی باید درست باشد و مردم دسترسی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اقلام بهداشتی درست توزیع شود

هدایت الله جمالی پور در هجدهمین جلسه تنظیم بازار اظهار کرد: باید از ظرفیت واحدهای تولید مواد شوینده و بهداشتی و ضد عفونی در استان بخوبی استفاده کنیم و با سرعت ب دادن مجوز جدید بتوانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: یک واحد قرار شد با دادن مجوز موقت وارد چرخه تولید مواد ضد عفونی شود و دانشگاه علوم پزشکی هم بر نحوه کیفیت تولید محصولات نظارت جدی داشته باشد.

استاندار قزوین گفت: یکی از مسائل مهم در این شرایط نظارت بر نحوه تولید این کالاها و سپس توزیع مناسب است تا مردم معطل تهیه اقلام بهداشتی نشوند.

وی از دستگاه قضائی خواست در نحوه خروج کالاهای بهداشتی و ضد عفونی از کارخانه‌های استان نظارت بیشتری کند.

جمالی پور یادآور شد: توزیع اقلام بهداشتی باید درست باشد و مردم دسترسی داشته باشند و کالاها فراگیر باشد تا مردم نگران نباشند و از فرمانداران انتظار داریم در این کار ورود کنند و تعزیرات حکومتی هم بازرسی در بخش تولید را تشدید کند.

وی در خصوص جمع آوری داروهای تاریخ گذشته از داروخانه‌ها اظهار کرد: باید این اقلام ماهانه با کمک شهرداری‌ها از داروخانه‌های سطح شهر جمع آوری و به صورت بهداشتی معدوم شود تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

استاندار قزوین با تشکر ویژه از کادر درمانی و پزشکی استان در مبارزه با بیماری کرونا از مردم خواست در تهیه اقلام مورد نیاز خود اسراف نکنند و به میزان محدود خرید کنند تا توزیع کالاها بین همه مردم انجام شود.

وی بیان کرد: هر کس از منظر رسالت خود باید اقداماتی کند و کادر پزشکی ما وسط میدان است حتی تغییر ساعات اداری برای کادر پرستاری و پزشکی لحاظ نشده است که در حال حاضر کادر دانشگاه خیلی زحمت می کشند که جای تقدیر دارد.

استاندار قزوین در خصوص تأمین قند و شکر و میوه مورد نیاز استان در ایام نوروز هم نکاتی را یادآورشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار