معاون سیاسی امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

ضرورت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و پزشکی در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی امینتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تهیه و توزیع مواد بهداشتی و پزشکی در آذربایجان غربی

مصطفوی در جلسه مدیریت تجهیزات جهت مقابله با بیماری کرونا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، بر ضرورت تهیه و توزیع عادلانه مواد بهداشتی و پزشکی در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به نگرانی های مردم در برابر افزایش شیوع این بیماری در استان گفت: نگرانی مردم قابل درک است و ما تمام تلاش خود را برای تامین مایحتاج بهداشتی و پزشکی مردم استان برای مقابله با این بیماری بکار می گیریم.

معاون استاندار با تاکید بر اجرای برنامه های مختلف توسط دولت برای کاهش و جلوگیری از شیوع این بیماری گفت: تدابیر لازم در این زمینه از جمله تعطیلی مدارس ، اماکن فرهنگی ، کاهش کار ادارات و ضد عفونی محل کارمندان در حال انجام است.

وی با اشاره به آمادگی تعدادی از کارخانجات استان برای راه اندازی خط جدید و تغییر خط تولید برای تولید مواد ضد عفونی در استان، گفت: در حال حاضر در سه کارخانه استان الکل و مواد اولیه تولید مواد ضد عفونی با ظرفیت بسیار بالا تولید می شود و مجوزهای لازم نیز برای راه اندازی و تغییر خط تولید برخی از کارخانه جات برای تولید مواد ضد عفونی در استان صادر شده است.

مصطفوی در ادامه، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا ، خواستار تهیه و تامین مایحتاج و لوازم بهداشتی مورد نیاز برای مراکز درمانی جهت استفاده کادر درمانی و پزشکی استان شد.

وی ادامه داد: سلامتی مردم در اولویت نظام و دولت قرار دارد و دولت تمامی تلاش خود را برای بازگردان آرامش و کنترل بیماری کرونا به کمار بسته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف پدافند زیستی در استان ادامه داد: مقابله با بیماری کرونا یکی ار نمونه های بارز پدافند زیستی است و ما در مقابله با بیماری کرونا باید به آمادگی بسیار خوبی بدست بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار