رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره):

تنها حدود ۵ درصد از مبتلایان به کروناویروس جدید نیاز به بستری دارند

تهران (پانا) - رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: ۹۰ تا ۹۵ درصد بیمارانی که تست کرونای آنان در این مرکز درمانی مثبت است پس از درمان سرپایی با دریافت دستورات دارویی مرخص می‌شوند چراکه به بستری نیازی ندارند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تنها حدود ۵ درصد از مبتلایان به کروناویروس جدید نیاز به بستری دارند

به گزارش ایسنا، دکتر خسرو صادق‌نیت در یک برنامه تلویزیونی افزود: در بیمارستان امام خمینی (ره) ابتدا بیماران مشکوک به ابتلا به کروناویروس جدید را از سایر بیماران جدا و آنان را در یک محیط ایزوله بررسی می‌کنیم. بیشتر این بیماران مشکل‌شان به صورت سرپایی حل و مرخص می‌شوند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) تاکید کرد: حدود ۵ درصد از مبتلایان به کروناویروس جدید نیاز به بستری پیدا می‌کنند. بخش مستقلی برای این بیماران تدارک دیده‌ایم بگونه‌ای که ورودی و خروجی آن مستقل از سایر بخش‌هاست.

وی تاکید کرد: بیمارانی که بستری می‌شوند در صورت نیاز به خدمات ویژه به بخش آی‌سی‌یو که برای مبتلایان به کروناویروس جدید تدارک دیده‌ایم، منتقل می‌شوند.

صادق نیت افزود: تجهیزات ما کامل است و کمبودها به سرعت جبران شده است بنابراین برای ارائه خدمت به مردم مشکل خاصی نداریم.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با اشاره به مراجعان این مرکز درمانی گفت: بسیاری از مراجعان برای انجام تست کرونا به ما مراجعه می‌کنند این در حالی است که در بیمارستان امام خمینی (ره) ما این کار را برای بیماران سرپایی انجام نمی‌دهیم.

صادق‌نیت در پایان تاکید کرد: افراد در صورت ابتلا به تب، سرفه خشک و تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کنند ولی برای درمان تب و سرماخوردگی لزومی به مراجعه به بیمارستان و انجام تست کرونا نیست. آنان می‌توانند نزد پزشک خود بروند و در صورتی که پزشک دستور داد به بیمارستان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار