کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران 

ساری (پانا) - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 14 هزار ماسک بهداشتی در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 14 هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران 

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان "نوشهر" با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، 3 هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص در بازرسی از 4 واحد صنفی داروخانه و 2 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان های" نوشهر، ساری، بابل، قائم شهر"موفق به کشف 11 هزار و 680 ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحد ها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحد های صنفی 236 عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه 350 شیشه الکل صنعتی کشف شد و 7 متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد ، افزود: واحد های صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار