کرونا برای بار چهارم میزبان جام جهانی شمشیربازی را تغییر داد

تهران (پانا) – یکبار دیگر میزبان مسابقات جام جهانی شمشیربازی تغییر کرد و اینبار کشوری کوچک در قاره سبز میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کرونا برای بار چهارم میزبان جام جهانی شمشیربازی را تغییر داد

براساس برنامه‌ای که فدراسیون جهانی شمشیربازی تهیه کرده بود، قرار بود مسابقات جام جهانی 2020 اسفند سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا در این کشور، میزبانی را از ایتالیایی‌ها گرفت و کرواسی به عنوان میزبان جدید این مسابقات معرفی شد.

اما میزبانی کرواسی از جام جهانی شمشیربازی تنها چند روز طول کشید و اولین نمونه مثبت کرونا در این کشور، فدراسیون جهانی را وادار به تغییر میزبان کرد و اینبار آلمان به عنوان میزبان جام جهانی انتخاب شد اما حضور ژرمن‌ها به عنوان میزبان هم چندان طولانی نبود و حالا سایت فدراسیون جهانی شمشیربازی اعلام کرده است کشوری جدید میزبانی جام جهانی شمشیربازی را بر عهده خواهد داشت.

براساس اعلام سایت فدراسیون جهانی شمشیربازی، کشور لوگزامبورگ میزبانی جام جهانی 2020 را بر عهده خواهد داشت. این مسابقات از 16 شهریور آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران با ترکیب علی پاکدامن، محمد فتوحی و محمد رهبری راهی این کشور کوچک اروپایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار