مهرواره شعر کانون باعث شناسایی استعدادها می‌شود

تهران (پانا) - عضو هیأت داوران بخش شعر آزاد دومین مهرواره شعر «آفرینش» اعضای نوجوان و ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است برگزاری این مهرواره و رویدادهای مشابه باعث شناسایی استعدادها در حوزه‌های مختلف می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مهرواره شعر کانون باعث شناسایی استعدادها می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، لیلا کردبچه که از اعضای هیأت داوران بخش شعر آزاد دومین مهرواره شعر «آفرینش» اعضای نوجوان و ارشد کانون بود، درباره ارزیابی خود از کیفیت آثار ارائه شده گفت: کیفیت آثار با توجه به رده سنی شرکت‌کنندگان خوب بود و مشخص است که آموزش‌هایی دیده‌اند که منجسم و هدفمند بوده است و در ادامه نیز با آموزش‌های بهتر در این مسیر موفق‌تر خواهد بود.

وی یادآور شد: البته یک خطری وجود دارد که با آموزش‌های کانالیزه شده استعدادشان از مسیر استعداد بکری که در وجودشان هست، منحرف شود. بابت این موضوع نگران هستم و بهتر است مراقبتی ویژه در این بخش از این استعدادها وجود داشته باشد.

کردبچه خاطرنشان کرد: در میان شاعران شرکت‌کننده در مهرواره، نوجوانانی که سن‌شان بالاتر بود شعرهای پخته‌تری داشتند ولی شعرهای کسانی که سن‌شان پایین‌تر بود، اصالت شاعرانگی بیشتر داشت و آثارشان بدون ملاحظه و مصلحت‌اندیشی بود.

عضو هیأت داوران بخش شعر آزاد مهرواره شعر کانون ادامه داد: آثار نوجوانان شرکت کننده در این رویداد، در هر رده سنی ویژگی‌های خاص خود را داشت.

وی درباره اهمیت برگزاری مهرواره شعر «آفرینش» کانون و تأثیرگذاری آن، تأکید کرد: برگزاری این مهرواره و رویدادهایی مشابه، باعث می‌شود که در هر استان، استعدادهای حوزه‌های مختلف شناسایی شده و در جهت حمایت و آموزش لازم برای آن‌ها، روی‌شان متمرکز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار