باید برای جلو گیری از آسیبهای اجتماعی برنامه های متنوع ارائه کنیم

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن تشکر از تمامی فرهنگیان شاغل در حوزه ی پرورشی و کارشناسان حوزه ی ستادی گفت: با تلاش بی وقفه خود باعث شدید زمینه ارتقاء هر چه بیشتر آموزش وپرورش را شاهد باشیم و همیشه حرکت در حوزه ی پرورشی رو به جلو بوده و زحمات شما مشهود و نمایان است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
باید برای جلو گیری از آسیبهای اجتماعی برنامه های متنوع ارائه کنیم

احمد اسکندری در جلسه ی تقدیر از کارشناسان حوزه ی پرورشی گفت: شهیدان رجایی وباهنر هم معلم بودند و هم بنیان گذار امور تربیتی و از کارهای بسیار خوب آموزش وپرورش امور تربیتی و فعالیتهای پرورشی و فرهنگی است.

اسکندری گفت:کارهای خوب وماندگاری در حوزه ی پرورشی انجام میشود و یکی از کارهای خوبی که در این حوزه انجام شده نهادینه شدن ارزشهای اسلامی ،دینی و مذهبی است.

وی افزود:برگزاری همایشها و مسابقات و دیگر برنامه هایی که در این حوزه انجام میشود باعث ایجاد انگیزه در جوانان می شود.

اسکندری گفت: اجرای برنامه های متنوع در خصوص حجاب و عفاف ، مسابقات قرآن و اردوهای راهیان نور باعث شده جوانان ما بیشتر به سمت برنامه های پرورشی گرایش بیشتری داشته باشند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان افزود:چیزی که مارا نگران می کند آسیبهای اجتماعی است و بنیان خانواده را به سمت و سوی بدی سوق می دهد که با پیگیریهای همکاران پرورشی و فرهنگی این آسیبها هم به نقاط قوت بدل می شود.

اسکندری گفت:آموزشهای لازم هم در حوزه دانش آموزی و هم اولیا باید در دستور کار قرار گیرد تا آسیبها برطرف شود و

باید بسته ی فرهنگی اجتماعی به فراخور هر شهرستان و منطقه آماده شود تا جهت رسیدن به اهداف سند تحول گامی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار