منفی شدن جواب آزمایش کرونای 6 نفر دیگر از استان اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی اردبیل گفت: جواب آزمایش کرونای 6 نفر دیگر از استان اردبیل منفی شد و تا این لحظه شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل تاکنون 7 نفر است .

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
منفی شدن جواب آزمایش کرونای 6 نفر دیگر از استان اردبیل

قدرت اخوان اکبری از بهبودی کامل و ترخیص 10 نفر از افراد بستری شده از بیمارستانها خبر داد و افزود: مردم استان سعی کنند بیشتر در خانه مانده، از سفر و حضور در تجمع ها خودداری کرده، دستهایشان را مکرر با آب و صابون شسته و در صورت مشاهده علایم بیماری در خود یا دیگران سریعا با مرکز درمانی تماس بگیرند.

او با اشاره به اعلام آمادگی استان اردبیل برای راه اندازی آزمایشگاه مجهز ویروس کرونا گفت: از فردا امکان آزمایش کرونا به‌صورت منطقه ای در تبریز هم فراهم می شود که منجر به تسریع در تشخیص به موقع این بیماری خواهد شد.

استاندار اردبیل نیز در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان افزود: در صدد هستیم تا آزمایشگاه تخصصی تشخیص بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا را در استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.

بهنام جو گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در هفته‌های آینده شاهد ایجاد و راه‌اندازی کامل این آزمایشگاه باشیم تا در بحث اعلام جواب آزمایشات بیماران مشکوک به ابتلای ویروس کرونا در سطح استان اردبیل تسریع شود.

او از تامین تمامی تجهیزات بهداشتی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تمامی تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم و به‌ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها در سطح استان اردبیل تامین می‌شود.
استاندار اردبیل با تقدیر و تشکر از تلاش پزشکان و پرستاران در استان اردبیل گفت: از مردم می‌خواهیم تمامی اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در سطح استان را از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر و رسمی دریافت کنند.

بهنام جو از مردم استان خواست از سفرهای غیرضروری شهری و بین شهری به ویژه به مناطق آلوده به ویروس کرونا جدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار