در گفت‌وگو با پانا

سعید عزیزیان: پرسپولیس 5 هفته قبل از پایان لیگ قهرمان خواهد شد؛ تیم یحیی، قطار در حرکت است که به آن سنگ می‌زنند

پرسپولیس امسال با کادر فنی و مدیریت پرسپولیسی با اقتدار قهرمان خواهد شد

تهران (پانا) – مربی سابق پرسپولیس معتقد است علت اتهاماتی که به این تیم از سوی برخی رقبا زده می‌شود، تلاش آنها برای برهم زدن تمرکز بازیکن‌هاست.

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید عزیزیان: پرسپولیس 5 هفته قبل از پایان لیگ قهرمان خواهد شد؛ تیم یحیی، قطار در حرکت است که به آن سنگ می‌زنند

فرهاد فخرآبادی/ سعید عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت پرسپولیس و پیشتازی این تیم در لیگ برتر گفت: به هفته بیست و یکم رسیدیم و اینکه تیم با 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول قرار گرفته است بهترین اتفاق است اما بازیکن‌ها باید یک مقدار حواس جمع باشند که این اختلاف از دست نرود. البته پرسپولیس تیمی نیست که راحت ببازد و امسال هم با کادر فنی و مدیریت خوبی که دارد با اقتدار قهرمان خواهد شد. امسال از معدود سال‌هایی است که از کادر فنی تا مدیریت باشگاه از جنس پرسپولیس هستند و رگ و ریشه پرسپولیسی دارند.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم از الان نباید بازیکن‌ها فکر کنند کار تمام شده و قهرمانی مسجل است. تا زمانی که از نظر جدول قهرمانی قطعی نشود تیم باید تلاش کند و حداقل از 9 بازی باقی مانده 20 امتیاز باید کسب کرد البته پیش‌بینی من این است که با روندی که پرسپولیس در پیش گرفته و جدول بازی‌های باقی مانده لیگ و اینکه تیم‌های بالای جدول با هم بازی دارند، پرسپولیس 5 هفته قبل از پایان لیگ قهرمان خواهد شد.

دستیار افشین قطبی در پرسپولیس در ادامه به اتهام مهندسی لیگ برای قهرمانی پرسپولیس اینگونه واکنش نشان داد: اگر قطار ایستاده باشد کاری با آن ندارند، تیم یحیی قطار در حال حرکت است و به قطار در حال حرکت هم سنگ می‌زنند. این حرکات و اتهامات از قبل هم بوده و هدف‌شان این است که تمرکز تیم را برهم بزنند اما کادر فنی که پرسپولیس دارد کادری نیست که اجازه ورود حاشیه به تیم را دهد.

گلر پرسپولیس در دهه 60 درباره عملکرد علیرضا بیرانوند و بوژیدار رادووشوویچ و آخرین فصل حضور بیرانوند در پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند گلر خوبی است و نشان داده توانایی این را دارد که بهترین باشد اما در مقطعی به حاشیه رفت و همین موضوع باعث شد در برخی بازی‌ها ضعف داشته باشد اما اگر در فوتبال اروپا تلاشش را بیشتر کند می‌تواند به جاهای خوبی برسد. رادووشوویچ هم نشان داده گلر سطح بالایی است و توانایی این را دارد که مرد شماره یک باشد.

وی ادامه داد: اما نکته مهم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس این است که کار تیم تنها با یک گلر خوب راه نمی‌افتد و باید برای فصل بعد در کنار رادوشوویچ حداقل یک گلر خوب دیگر جذب شود که اگر زمانی رادو نبود هوادار و کادر فنی نگران دروازه نشود، اتفاقی که این سال‌ها افتاده است و رادوشوویچ ذخیره مطمئنی برای بیرانوند بوده است. در همان سالی که ما با افشین قطبی قهرمان لیگ شدیم پرسپولیس 4 گلر سطح بالا داشت و با حضور حسن رودباریان، مهدی واعظی، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی مشکلی در این پست احساس نمی‌کرد.

عزیزبان در پایان درباره شایعه پیرامون بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس گفت: علیرضا گلر باتجربه‌ای شده و امسال هم در نساجی نشان داد از حاشیه دور شده است. به نظرم گزینه خوبی برای بازگشت است و اگر به پرسپولیس برگردد توانایی این را دارد که به تیم کمک کند و کنار رادوشوویچ خیال ما را از دروازه راحت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار