برقی: مهمترین هدف تشکیل امور تربیتی تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس است

تهران (پانا) -  به‌مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی منیژه برقی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه 7، در گفتگویی این هفته را به همه همکارانی که در راه اعتلای برنامه های پرورشی قدم برمی‌دارند، تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برقی: مهمترین هدف تشکیل امور تربیتی تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس است

تهران(پانا) - به‌مناسبت گرامیداشت هفته امور تربیتی منیژه برقی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه 7، در گفتگویی این هفته را به همه همکارانی که در راه اعتلای برنامه های پرورشی قدم برمی‌دارند تبریک گفت.

وی اشاره کرد: امور تربیتی نهادی است که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی برای انقلاب داشته است از جمله انتقال ارزشهای دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدارس تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی و زمینه سازی برای ورود نگرش های دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدارس از آفات فرهنگی و سیاسی است. وی افزود: شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی، عاطفی آنان و حفظ ارزش هاست.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف تشکیل امور تربیتی حراست از مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس است. چرا که انگیزه های انقلابی و اسلامی همراه با شعار «مربیان امور تربیتی سربازان انقلابند» موجب تأسیس این نهاد انقلابی شده است.بنا به اعتقاد رجایی که مربیان امور تربیتی را سربازان انقلاب در آموزش و پرورش نامید.

وی همچنین به نقل از شهید باهنر در این مورد ادامه داد: «مربیان زمانی با انبیا هم صف و با امام عادل هم ردیف هستند که آموزش را از محتوای تزکیه پر کنند».

برقی به نقش هنرمندانه مربیان تربیتی پرداخت و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، آشکار شده است. شهادت بیش از 36000 نفر دانش آموز، نشان از تأثیرگذاری و نقش بارز و ارزشمند مربیان پرورشی در پرورش روح ایثارگری و فداکاری دانش آموزانی را دارد که از درون مدرسه به جبهه‎ها و به یاری ولی امرشان شتافتند.

وی ضمن تبریک هشتم اسفند ماه، سالروز تشکیل امورتربیتی وهفته تربیت و با تقدیر وتشکر از همه همکاران ارجمند، مدیران، معاونان ،معلمان، مربیان و مشاوران که مسئولیت سنگینی را درجهت تربیت نسل نوجوان وجوان جامعه برعهده دارند ، بصورت ویژه سپاسگزاری کرد. از مربیان با صفای پرورشی، از معاونان سخت کوش پرورشی، از مشاوران درد آشنای مدارس که با تلاش شبانه روزی خود از مرزهای اعتقادی و اخلاقی درجمع دانش آموزی پاسداری می کنند. وی اظهار امیدواری کردکه به نگاه لطیف حضرت سبحان برکات الهی قرین تمامی تلاش ها ولحظات زندگیتان بوده ودرتحکیم وتقویت جریان زلال تربیت دینی سهمی به مبارکی آفتاب داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار